Биологија 5

Биологија
за пети разред
унапређени штампани
и дигитални уџбеник
- Мислимо научно, деламо научно подстиче ученике да на систематичан начин разврставају податке до којих долазе самосталним истраживањем.
- Моћ знања, моћ речи мотивише ученике да напишу кратак састав на тему „Прича о пуноглавцу“.
- Повезивањем знања из различитих наставних предмета подстиче се вертикална корелација.
- Уџбеник подстиче систематичност, разумевање значаја тимског рада, као и како се учи.
- Одељци Наука у животу и Петаци, људи од акције праве од ученика праве биологе.
- Уџбеник обилује разноврсним тестовима различитог типа и различитих нивоа постигнућа.
- Уџбеник садржи QR кодове иза којих се крије још богатих тестова за проверу знања.
Уџбеник Биологија 5 припремљен је да прати тзв. спирални програм наставе и учења. Поменути приступ се, за разлику од претходног, све четири године бави истим темама, тако што се из разреда у разред повећава број информација, кључних појмова и вештина које ученици савлађују. Будући да свакодневно, кроз наставу, помажемo ученицима да достигну очекиване исходе, уџбеник је написан тако да петаци могу да разумеју градиво и лако усвоје знање. ...
Водећи се идејом да ученици стичу праву слику и знања о животу на следеће начине: повезивањем оног што уче са оним што знају, самосталним прикупљањем и анализирањем података и информација, предлагањем нових решења и смишљањем нових примера – уџбеник има сажету и јасну форму у којој су разјашњене све недоумице које су мучиле и наставнике/це и ученике/це. У припреми уџбеника Биологија 5 драгоцено је било лично искуство у примени спиралног програма, те је уџбеник конципиран тако да даје могућности да се поменути програм што боље оствари у пракси.
Аутори:
Горан Милићев
Ена Хорват
РЕКЛИ СУ О УЏБЕНИКУ
Писан је језиком прилагођеним узрасту и подстиче радозналост ученика, активира све њихове потенцијале. Уџбеник мотивише ученике да размишљају, самостално закључују и долазе до решења. Обезбеђује функционално знање кроз уводне и остале задатке који прате сваку лекцију. На крају сваке тематске целине налази се тест са различитим типовима задатака за интегрисање и повезивање знања. У оквиру појединих лекција постоје делови који наводе ученике како да уче, повезују градиво и закључују. Просторни распоред слика, илустрација, текста сасвим је добра концепција у функцији учења и лаког усвајања знања.
У времену када деца природу упознају углавном путем медија, уџбеник биологије је тако конципиран да их подстиче да постигнућа доживе и у својој околини и тако примене стечена знања.


е-mail Newsletter
Пријавом на нашу имејл листу сагласни сте са политиком приватности
Viber/SMS Newsletter
Пријавом на нашу Viber/SMS листу сагласни сте са политиком приватности