Уџбенички комплет за српски као нематерњи језик рађен је према важећем наставном програму. У његовом креирању ауторкама је помогло вишегодишње искуство у настави српског као нематерњег језика.
Уџбенички комплет за српски као нематерњи језик рађен је према важећем наставном програму. У његовом креирању ауторкама је помогло вишегодишње искуство у настави српског као нематерњег језика.
Уџбеник за српски као нематерњи језик рађен је према важећем наставном програму. У његовом креирању ауторки је помогло вишегодишње искуство у настави српског као нематерњег језика.
Уџбеник за српски као нематерњи језик рађен је према важећем наставном програму. У његовом креирању ауторки је помогло вишегодишње искуство у настави српског као нематерњег језика.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.