Приручник нуди најновија, различита теоријска знања и практична искуства у раду са ученицима са сметњама у развоју и тешкоћама у учењу. Намењен је наставницима, стручним сарадницима, дефектолозима и родитељима/старатељима.
Приручник нуди најновија, различита теоријска знања и практична искуства у раду са ученицима са сметњама у развоју и тешкоћама у учењу. Намењен је наставницима, стручним сарадницима, дефектолозима и родитељима/старатељима.
Приручник нуди најновија, различита теоријска знања и практична искуства у раду са ученицима са сметњама у развоју и тешкоћама у учењу. Намењен је учитељима, стручним сарадницима, дефектолозима и родитељима/старатељима.
Приручник нуди најновија, различита теоријска знања и практична искуства у раду са ученицима са сметњама у развоју и тешкоћама у учењу. Намењен је учитељима, стручним сарадницима, дефектолозима и родитељима/старатељима.
Свако ко се упусти у подучавање убрзо схвата како му академска знања из одређене области нису довољна ако не зна начин на који ће та знања пренети; штавише, обично је лакше поднети некога ко зна мање, али је вешт у подучавању, од онога ко зна много, али је досадан и самом себи.
Свако ко се упусти у подучавање убрзо схвата како му академска знања из одређене области нису довољна ако не зна начин на који ће та знања пренети; штавише, обично је лакше поднети некога ко зна мање, али је вешт у подучавању, од онога ко зна много, али је досадан и самом себи.
Приручник
Ова књига представља целовиту и интердисциплинарну, у школској пракси проверену, теорију наставе уметности. Садржи савремено, научно засновано одређење функције уметности у општем образовању и на томе разрађену и аргументовану концепцију наставе за нашу школу.
Приручник
Ова књига представља целовиту и интердисциплинарну, у школској пракси проверену, теорију наставе уметности. Садржи савремено, научно засновано одређење функције уметности у општем образовању и на томе разрађену и аргументовану концепцију наставе за нашу школу.