У радној свесци Конeчно! 3 налазе се бројни задаци помоћу којих се утврђују текстови из уџбеника, развијају језичке вештине, увежбавају граматичка правила и повећава фонд речи.
У радној свесци Конeчно! 3 налазе се бројни задаци помоћу којих се утврђују текстови из уџбеника, развијају језичке вештине, увежбавају граматичка правила и повећава фонд речи.
Граматика обрађује све садржаје обухваћене наставним планом и програмом за осми разред основне школе. Лекције у граматици обрађене су прегледно, језиком примереним узрасту, уз јасно истицање дефиниција и кључних речи у тексту.
Граматика обрађује све садржаје обухваћене наставним планом и програмом за осми разред основне школе. Лекције у граматици обрађене су прегледно, језиком примереним узрасту, уз јасно истицање дефиниција и кључних речи у тексту.
Наставни листови намењени су проверавању, утврђивању и систематизацији ученичких знања из граматике и правописа српског језика. Усклађени су са Образовним стандардима за крај обавезног образовања, као и са захтевима важећег Програма наставе и учења.
Задаци у наставним листовима распоређени су према нивоима постигнућа (основни, средњи и напредни ниво). Сви задаци усклађени су са одговарајућим стандардима из области Граматика, Лексика и Писано изражавање.
Наставни листови намењени су проверавању, утврђивању и систематизацији ученичких знања из граматике и правописа српског језика. Усклађени су са Образовним стандардима за крај обавезног образовања, као и са захтевима важећег Програма наставе и учења.
Задаци у наставним листовима распоређени су према нивоима постигнућа (основни, средњи и напредни ниво). Сви задаци усклађени су са одговарајућим стандардима из области Граматика, Лексика и Писано изражавање.
Радна свеска прати читанку и граматику, садржи задатке организоване по областима и тематским поглављима, чиме се омогућује паралелно утврђивање наученог.
Радна свеска прати читанку и граматику, садржи задатке организоване по областима и тематским поглављима, чиме се омогућује паралелно утврђивање наученог.
Читанка садржи све обавезне, али и све изборне текстове, као и одломке из домаће лектире, што даје могућност наставницима да, у договору са ученицима, из уџбеника одаберу која ће књижевна дела читати и тумачити током школске године.
Читанка садржи све обавезне, али и све изборне текстове, као и одломке из домаће лектире, што даје могућност наставницима да, у договору са ученицима, из уџбеника одаберу која ће књижевна дела читати и тумачити током школске године.
Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.