Граматика за шести разред за Српски као нематерњи језик написана је у складу са предвиђеним програмским садржајем из књижевности на основу оба предложена програма (програма А —за ученике у хомогеној језичкој средини и програма Б — за ученике у хетерогеној језичкој средини).
Граматика за шести разред за Српски као нематерњи језик написана је у складу са предвиђеним програмским садржајем из књижевности на основу оба предложена програма (програма А —за ученике у хомогеној језичкој средини и програма Б — за ученике у хетерогеној језичкој средини).
Садржај радне свеске за шести разред утемељен је на важећој програмској области Језичка култура, као трећој, уз Језик и Књижевност, кључној области програма српског као нематерњег језика за шести разред основне школе, али се кроз њу посредно увежбава и градиво обрађено у Читанци и Граматици.
Садржај радне свеске за шести разред утемељен је на важећој програмској области Језичка култура, као трећој, уз Језик и Књижевност, кључној области програма српског као нематерњег језика за шести разред основне школе, али се кроз њу посредно увежбава и градиво обрађено у Читанци и Граматици.
Читанка за шести разред за Српски као нематерњи језик написана је у складу са предвиђеним програмским садржајем из књижевности на основу оба предложена програма (програма А —за ученике у хомогеној језичкој средини и програма Б — за ученике у хетерогеној језичкој средини).
Читанка за шести разред за Српски као нематерњи језик написана је у складу са предвиђеним програмским садржајем из књижевности на основу оба предложена програма (програма А —за ученике у хомогеној језичкој средини и програма Б — за ученике у хетерогеној језичкој средини).
Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.