Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Радна свеска за седми разред за предмет Српски језик као нематерњи језик представља уџбеник помоћу ког можете да увежбавате комуникацију и градиво предвиђено програмом за 7. разред кроз разноврсне задатке.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 7. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Радна свеска садржи разноврсне задатке који служе за увежбавање градива предвиђеног за осми разред, које се односи на четири језичке вештине : читање, писање, слушање и говор.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Граматика „Учимо језик” за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написана је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.
Уџбеник за 8. разред за предмет Српски као нематерњи језик написан је по важећем наставном програму за хомогену (А програм) и хетерогену (Б програм) средину. Поред тога што репрезентује и дидактички обликује програмске информације, има за циљ и да мотивише ученике за учење српског језика.