Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Деца могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове,
деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код деце подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
У роману за младе Две зиме Бранке Баретић Миленковић откривамо шта Мила није приметила док није нестало струје, зашто није имала идеју шта може да ради без телефона и да ли се само уз помоћ интернета може испуни време, шта је одједном увукло у причу и шта је сазнала кроз њу, какву је моћ имала сенка и за чим она све време трага.
У роману за младе Две зиме Бранке Баретић Миленковић откривамо шта Мила није приметила док није нестало струје, зашто није имала идеју шта може да ради без телефона и да ли се само уз помоћ интернета може испуни време, шта је одједном увукло у причу и шта је сазнала кроз њу, какву је моћ имала сенка и за чим она све време трага.
У роману за младе Добро јутро, Колумбо Ивана Стаменковића дечак Комнен, чудиста и гејмер, открива шта не може да се пронађе на телефону, ко су пријатељи са којима се дели досада, шта је занимљиво у кућама на дрвету. Ово је још једна прича о догодовштинама почетком лета.
У роману за младе Добро јутро, Колумбо Ивана Стаменковића дечак Комнен, чудиста и гејмер, открива шта не може да се пронађе на телефону, ко су пријатељи са којима се дели досада, шта је занимљиво у кућама на дрвету. Ово је још једна прича о догодовштинама почетком лета.
Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Чак и бебе могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, најмлађа деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа деци окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин. Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу.
Програм креативног учења код најмлађих подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.
Математика је темељ свих активности учења. Малишани могу да усвајају основне математичке појмове у разним активностима, као што су препознавање, разврставање и упоређивање особина предмета. Када усвоје математичке појмове, деца могу да побољшају своју способност размишљања, креативност и машту. Ова серија пружа малишанима окружење у којем самостално и с интересовањем могу да приступе неком проблему и помаже им да реше тај проблем на креативан начин.
Она ће их водити ка томе да изграде чврсту математичку основу. Програм креативног учења код малишана подстиче изражавање мисли и развијање самопоуздања у активностима којима се стичу основне математичке вештине.