Вести
27.05.2020.Провера знања из немачког језика на крају школске године
Klett, немачки језик за 5. и 6. разред – Maximal 1 и Maximal 2
На крају школске године потребно је проверити знање сваког ученика. На тај начин се сумира знање ученика и закључује се оцена за целу школску годину. У настави страног језика, тако и немачког, наставници дају тест, а након тога се оставља времена да поједини ученици могу да одговарају, уколико желе бољу оцену.
С обзиром на то да се ученици неће враћати у школске клупе до почетка следеће школске године, завршна провера знања за текућу школску годину мораће да се обави у другачијим околностима.
Наставници сада могу самостално да спреме тестове и да их пошаљу ученицима. Обично им најаве време када ће тест стићи и колико ће времена имати да тест ураде и врате назад наставнику.
Дигитални уџбеници могу да олакшају наставнику рад уколико већ садрже такве тестове. У дигиталним уџбеницима Maximal 1 и Maximal 2 на крају сваког модула налази се тест да ученици самостално провере своје знање након завршетка једног модула – Das kann ich schon.
Оваквим тестом ученик обнавља најважније елементе који су обрађени у датом модулу. Након сваког задатка постоји могућност самосталне провере знања и ученик тако добија повратну информацију.
На крају уџбеника Maximal 1 налази се такав тест са 6 задатака, а у уџбенику Maximal 2 налази се 7 задатака.
У уџбенику Maximal 1 налазе се задаци који резимирају знања из другог полугођа петог разреда:
- називе превозних средстава;
- питање за пут и давање информација о томе;
- писање позивнице;
- датуме;
- називе годишњих доба;
- називе одевних предмета.
У уџбенику Maximal 2 ученици могу да провере да ли су научили:
- називе школских просторија;
- називе дана у недељи;
- називе школских предмета;
- да кажу шта неко има;
- да се учтиво обраћају;
- да питају за цену нечега;
- да наруче храну и пиће;
- да изразе шта желе;
- да изразе допадање или недопадање.
Задаци су разноврсни и представљени су следећим типовима:
- превлачење; уписивање;
- прераспоређивање датих елемената;
- повезивање;
- избор тачног одговора од више понуђених.
Оваква врста вежбања помаже ученицима да потпуно самостално процене своје знање и на тај начин стекну увид у то шта је то потребно да се додатно провери, утврди или научи.